1 Mart 2010 Pazartesi

Konut Kredisinde Özel İndirim Paketi

Konut kredisi faizlerinin inanılmaz düştüğü bugünlerde bankalar konut kredisi satabilmek için yeni paketler hazırlamaya devam ediyor. Yapı ve Kredi Bankası, ”Daha Fazla Ürün, Daha Fazla Mortgage İndirimi” paketi ile konut kredisi açılış ücretinde yüzde 30′a varan indirim sağladığını bildirdi.

Yapı Kredi’den yapılan yazılı açıklamada, bankanın, konut sahibi olmak isteyen müşterileri için ”Daha Fazla Ürün, Daha Fazla Mortgage İndirimi” paketini hizmete sunduğu belirtilerek, tutsat (mortgage) kredisi başvurularında hayat sigortası, esnek hesap, kredi kartı, BES, çalışan hesap, otomatik fatura ödemesi ile mevduat ürün ve hizmetlerinden en az ikisini alan Yapı Kredi müşterilerinin, konut kredisi faiz ve komisyon indirimlerinden yararlanabildikleri kaydedildi.

Açıklamaya göre, 120 aya varan vadelerle alınabilen konut kredilerinde iki ürün alan müşteriler, konut kredisi açılış ve istihbarat ücretinde yüzde 10, dört üründe yüzde 20, beş üründe ise yüzde 30 indirimden faydalanabiliyorlar.

”Daha Fazla Ürün, Daha Fazla Mortgage İndirimi” hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz: İndirimli Mortgage

Kaynak: Konut Kredisinde Özel İndirim Paketi

2 yorum:

  1. Etrafımızdaki yüzlerce bankalar kredi karti satıyorlar Kredi kart Başvurusu için, bazı bankaların şartları uygun bazı bankaların değil. Zaten kredi kartı alırken insanların çoğu Banka Kredilerinin faizlerine bakıp alıyorlar Dikkatli olmakta fayda var

    YanıtlaSil
  2. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD’de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 USD tutarında borç aldığım konusunda deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde ve banka poliçesi nedeniyle eşyalarını aldığımda başladı ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece, çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi firması firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan korktuğum halde ilgimi çektim, durumum tarafından zorlandım ve bu şirket hakkında arkadaşımdan tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla temasa geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübelerimden dolayı beni gerçekten şüphe etti, bunu çok az biliyor muydunuz? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün İyi organize olmuş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi bu kredi firması sayesinde yüzüme tekrar gülümsediler. Bu yüzden, eğer gerçekten kendi işinizi büyütmek veya başlatmak için veya herhangi bir maddi sıkıntıda gerçekten borçlanmaya ihtiyacınız varsa, bugün işinizde finansal bir gelişme fırsatı bulmanızı öneriyoruz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi almak için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkürler

    YanıtlaSil